NATYCHMIAST WYSYŁAMY! dostarczenie w ciągu 3 dni
Kontakty
Emailowy dział obsługi klienta
email: info@bestprezenty.pl
Preferujemy kontakt mailowy, który pozwala nam szybciej pomagać i odpowiadać na pytania.
Usługi
Dział obsługi klienta Bestprezenty.pl sprawi, że Twoje zakupy będą jeszcze wygodniejsze. Z chęcią przedstawimy wszystkie informacje o produktach i ich dostępności. Doradzimy przy wyborze właściwego produktu, podobnie jak przy wyborze sposobu płatności, czy dostarczenia przesyłki. Zamówienia w naszym sklepie składa się tylko drogą internetową tj. przez naszą stronę. Jeżeli potrzebujecie informacji o statusie zamówienia, terminie doręczenia przesyłki, prosimy skontaktować się z nami drogą elektroniczną. Wszelkich zmian w już złożonych zamówieniach można w miare możliwości dokonać przez wysłanie wiadomości w formie email (zmiany adresu lub dodania nowych produktów).
Rozmyśliłeś się z zakupów? Wyślemy po odbiór towaru kuriera – ZA DARMO!
Jak to działa?
Rozmyśliłeś się i nie chcesz towaru? Zostaw wszystkie problemy nam!
Warunki odstąpienia od umowy kupna znajdziesz TUTAJ lub w regulaminie sklepu.
Reklamacje
Reklamacje dotyczą towarów z wadami produkcyjnymi, które wystąpią w ciągu 24 miesięcy okresu gwarancji, chyba że okres gwarancji jest krótszy ze względu na rodzaj danego produktu – w niektórych produktach kosmetycznych termin przydatności wynosi do 12 miesięcy od otwarcia. Okres gwarancji zaczyna obowiązywać natychmiast po dotarciu towaru do kupującego. Gwarancja nie dotyczy towarów uszkodzonych przez niewłaściwe używanie albo przechowywanie, podobnie jak towarów zniszczonych w codziennym użyciu.
Jak postępować w przypadku reklamacji?
W przypadku reklamacji prosimy zawsze najpierw o kontakt mailowy z naszym działem obsługi klienta. Jest to warunek konieczny, abyśmy zapewni zwrot uszkodzonego towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej – oczywiście za darmo. Z działu obsługi klienta otrzymasz instrukcję odnośnie reklamacji towaru, na która musisz odpowiedzieć. Będą tam np. takie informacje.Do reklamowanego produktu należy dołączyć kopię rachunku (faktury), który wysyłaliśmy i krótkie uzasadnienie reklamacji. W razie braku posiadania swojego rachunku w liście koniecznie trzeba napisać numer zamówienia i swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres, email, telefon). Towar wraz z załączonymi dokumentami należy starannie zapakować do paczki w taki sposób, aby nie doszło do jego uszkodzenia podczas transportu. Kurier po odbiór towaru zjawi się do 5 dni roboczych pod adresem z zamówienia. Wszystko zależy od kontaktu z działem obsługi klienta. Prosimy pamiętać, że nie ma możliwości, aby kurier przywiózł jednocześnie nowy produkt. Zwrot i dostawa są odrębnymi usługami, których nie da się połączyć. Po przejęciu towaru przez dział reklamacji będziemy informować drogą elektroniczną o przebiegu postepowania reklamacyjnego.
Jak postępować, jeśli otrzymałeś inny towar niż zamówiony?
Chociaż dokładamy maksymalnych starań, aby podczas wysyłki towarów nie doszło do pomyłki, w wyjątkowych sytuacjach może się zdarzyć, że otrzymacie inny towar niż zamówiony i niż jest to podane na fakturze. Jak postępować w takim wypadku? Najpierw proszę skontaktować się z nami mailowo, umówimy się wtedy na jak najprostsze rozwiązanie, które Was usatysfakcjonuje.
Jak przeprowadzamy wymianę towaru na właściwy?
Towar można odesłać z powrotem za pośrednictwem firmy kurierskiej, podobnie jak w przypadku reklamacji. Transport zawsze zapewnia nasz dział obsługi klienta na podstawie korespondencji mailowej i jest on darmowy. Wystarczy umieścić nieużywany produkt w pierwotnym opakowaniu wraz z rachunkiem (fakturą) w paczce i przekazać całość kurierowi. Transport przebiegnie w terminie do 5 dni roboczych w zależności od kontaktu z nami. Proszę pamiętać, że nie ma możliwości, aby kurier przywiózł jednocześnie prawidłowy produkt. Zwrot i dostawa są odrębnymi usługami, których nie da się połączyć. Nowy towar wysyłamy z centralnego magazynu (Czechy) na nasz koszt.
Proszę pamiętać, że koniecznie trzeba skontrolować towar natychmiast po jego otrzymaniu, przed jego rozpakowaniem i użyciem. W przeciwnym wypadku proces wymiany będzie znacznie bardziej skomplikowany.
Jak postępować, kiedy towar dotarł uszkodzony?
Jeśli kurier przywiezie przesyłkę, która będzie nosić wyraźne ślady manipulacji, będzie rozpakowana, rozerwana lub mechanicznie uszkodzona, proszę w żadnym wypadku tej przesyłki nie odbierać. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy umówili się na dalsze postepowanie.
Odstąpienie od umowy
Przy zakupie przez Internet klient zgodnie z ustawą ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu w terminie do 14 dni roboczych od momentu przyjęcia towaru od firmy transportowej. Jeżeli chcesz odstąpić od umowy i zwrócić towar, należy najpierw skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. W przypadku braku chęci kontaktu z nami można odesłać wraz z fakturą na adres exclusive essential s.r.o., Sedláčkova 472, 39701 Písek, Česká republika. Do paczki proszę dołączyć list wraz z numerem konta i danymi do przelewu, abyśmy mogli zwrócić pieniądze.
W przypadku odstąpienia od umowy należy koniecznie odesłać towar nieuszkodzony, bez oznak używania lub zniszczenia, w miarę możliwości w pierwotnym opakowaniu i z całym wyposażeniem. W przypadku niedotrzymania tych warunków jesteśmy uprawnieni do odliczenia rekompensaty za obniżenie wartości zwróconego towaru w formie odjęcia jej od zwróconej kwoty.